5.1.10

Beklenen

Bir blog oluşturma fikrim her zaman vardı, öyle ya onca ilgi alanı, onca yapılacak şey vardı hayatımda. Hem zamanında sporla, müzikle, sinemayla ve onca diğer uğraşla hem yakından hem de fazlaca ilgilenip ilerlemiştim. En azından yeni albümler hakkında, deplasman maçında yaşanan gerginlikler belki de filmin çekim hataları hakkında atıp tutabilir bir yandan yaşadıklarımın günlüğünü tutup bir yandan da kendimi geliştirebilirdim. Ama burada acayip büyük bir "ama" var, bu fikri de hayatımdaki onca şey gibi hep erteledim, zaten böyleydi benim hayatım ertele ve geç kal.

Yine ertelediğim birçokları gibi belki de sen gibi, hani her sene yenilenen planlar her pazartesi başlanan diyetler gibi...

Neden sonra, uzunca bir zamandır çekmek isteyipte çek-e-mediğim bir kısa film projesini stop motion tarzında çekme fikri doğdu içimde. İçimde diyorum çünkü bunun mantıkla, zekayla uzaktan yakından alakası yok, zira böyle bir işe kalkışacak kadar ne bilgim nede deneyimim var. Sonra mantık ve zeka çerçevesinde ertelediğim şeylere baktım!! Eyvallahım varmış.

En azından bir seferlikte olsa ertelemeden bir işi yapmak isteği ve amacıyla bu bloguda, bu projeyide tamamlayamamak pahasına başlatıyorum. Belkide "Beklenen" zaman gelmiştir, belkide "Beklenen" proje budur, belkide "Beklenen" hareket budur. Birlikte göreceğiz.

Bu projeyi yaparken bildiklerimi, öğrendiklerimi, karşılaştığım sorunları, üretebildiğim çözümleri, teknik detayları ve projeye katkısı veya zararı olan bütün şeyler hakkında yazmaya çalışacağım. Belki böylece stop motion hakkında Türkçe kaynak sıkıntısını başlangıç düzeyinde dahi olsa gidermiş olucak, belkide bu işe başlayacaklara ön ayak olabileğim.

not1: Blog hakkında iyi kötü görüşlere açık olduğumu bildirmeliyim, ancak ufak bir ricam olacak yapılacak tenkitlerde daha iyisinin nasıl yapılacağına dair bilgide verirseniz çok sevinirim.
not2: Bu blogdaki yazılarda dahi anlamındaki de ve da lar keyfi yazılır.
not3: Bu blogdaki bağlaç olan ki ler de keyfi yazılır.
not4 : Bu blogda azami ölçüde Türkçe kullanılmaya özen gösterilmektedir.

0 yorum:

Yorum Gönder

İzleyiciler